خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/26 - 10:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آزادیخواه:

تحریم‌های ایالات متحده هیچ خللی در اندیشه ضد امپریالیسمی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند که با اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان، ملت ایران دست از مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا برمی‌دارند و این یک اشتباه راهبردی است.

احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تحریم‌های متداوم آمریکا علیه افراد حقیقی و حقوقی کشورمان اشاره کرد و گفت: معتقدم فشارهای حداکثری آمریکا نتایجی را به دنبال خواهد داشت، اما این اتفاق به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد و ایالات متحده از چنین موضوعی منتفع نخواهد شد.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ و تفکر ترامپیسم تفکری بوده که در میان مردم آمریکا هم با شکست مواجه شده است، البته این رخداد به معنای تایید بایدن نخواهد بود، بالاخره امروزه خشونت، خونریزی و جنگ طلبی در میان مردم آمریکا هم جایگاهی ندارد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این یک ماه باقی مانده تا مستقر شدن دولت بایدن، ترامپ با عوامل خود تحریم‌های گوناگونی را علیه کشورمان وضع می‌کند، اما تحریم‌هایی که علیه ما اعمال می‌شود باعث خواهد شد تا ملت مصمم‌تر در مقابل آنها ایستادگی کنند، ضمنا این امکان وجود دارد که شرایط سخت شود ولی برآیند همه این موضوعات قطعا گشایش برای کشورمان خواهد بود.



وی اظهار کرد: شاید آن روزی که آمریکا از برجام خارج شد و تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کردند این تفکر را نداشتند که ما زیر بار فشارهای اقتصادی دوام بیاوریم، اما در حال حاضر شرایط ما نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است و تهدیدات دشمن را به فرصت مبدل کردیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 310131
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار